Wednesday, March 11, 2015

Perasaan Yang Teramat Dalam...

Kecetekan akal buatkan aku menyembur semua sumpah seranah di hati pada dia yang dulunya adalah seseorang yang paling aku rapat. Kebodohan yang dalam dan keegoaan yang tinggi bercampur dengan tingkat kebaranan aku yang membuak-buak tak dapat aku telan lagi selain menghamburkan semua kata maki padanya. Kesilapan yang sama berulang sudah ku agak akan ada satu hari semua ini berlaku. Mungkin sifat ingin membiarkan semua orang memahamiku melebihi dari kefahaman aku pada mereka melebihi segalanya. Namun penyesalan cuma datang dengan kesedihan yang tiada kesudahan..cuma mampu berharap semua angin  hipokrit ini akan pergi bawa segala-galanya pergi dan berharap akan ada angin baru yang lebih tenang dan nyaman menemani hati ini..biarpun terkadang kenangan akan datang menerpa sesekali, namun biar aku lepaskan semuanya terbang tinggi dan takkan pulang kembali kepadaku. Berikan nafas yang baru untuk aku teruskan hidup ini....

No comments:

Post a Comment