Tuesday, July 11, 2017

Kau dan aku tahu,
Apa yang aku rasa, aku yakin kau juga rasa.
Berkali kita cuba leraikan semua ini,
Namun aku tahu kau juga cuba pertahankan
Apa yang terbaik untuk aku dan kau adalah
"Kita".

Kau dan aku tahu,
Keinginan kita hanya mahu melengkapi satu sama lain.
Walaupun kau dan aku juga tahu,
Setiap apa yang jadi, apa  yang aku fikir tak sama dengan apa yang kau fikir.

Kau dan aku tahu,
Kisah kita, kita sendiri tak mampu untuk jadikan realiti,
Namun kita cuba dan cuba lagi,
Namun habisnya pada jawapan yang tak pasti.

Kau,
Aku,
juga tahu,
Aku dan kau masih tiada jawapan untuk itu,
Dan akhirnya kisah kita menjadi kenangan,
Masing-masing terpisah bawa haluan,
Kau masih keseorangan,
Dan "kami" masih menunggu waktu untuk kau pulang biarpun hanya dalam angan..

No comments:

Post a Comment